  • Data: 2011-04-04 18:29:04
    Temat: Re: płyty g-k ile warstw
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote:
    > Cholera, a czemu tylko 2, moze 3? Albo na bogato - cztery :-)
    > dwie sie daje jako warstwa ogniochronna na krokwii w pobliżu komina, w
    > miejscach publiczynch narażonych na ciskajacych sie po
    > scianach łobuzów tez dwie warstwy miały by sens. Ale w budynku mieszkalnym u
    > białych ludzi - raczej nie.

    Jak kto lubi. Ja mam w domu podwójne płytowanie i jestem z niego zadowolony. W
    jednym miejscu, na klatce schodowej, mam z jednej strony płytę pojedynczą.
    Pizdka a nie ściana to jest. Gnie się pod naciskiem dłoni, zamocować można tam
    co najwyżej zdjęcia na szpilkę. Niedawno to rozbierałem i dokładałem dodatkowy
    stelaż, bo żona wymyśliła furtkę na schody.
    Jeśli chodzi o łazienkę to ja dałem zwykłe zielone płyty. Trochę wtopiłem, bo w
    podobnej cenie były czerwone.
    W pozostałych pomieszczeniach płyty zwykłe a na sufity (łącznie z łazienkami)
    czerwone.
    Różnica między pojedynczym płytowaniem a podwójnym w cenie jest znaczna, ale to
    i tak pikuś przy cenie ścian murowanych.

    --
    Bartek