eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepodłoga z desek sosnowych - olej czy lakier ? plusy i minusy ? › Re: podłoga z desek sosnowych - olej czy lakier ? plusy i minusy ?
  • Data: 2009-04-29 22:14:55
    Temat: Re: podłoga z desek sosnowych - olej czy lakier ? plusy i minusy ?
    Od: NotBear <p...@H...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Igus' wrote:
    > Salon, sypialnia, hol, łazienka ?
    > Budynek mieszkalny, sklep ...
    > Jaki efekt wizualny chcesz uzyskać ?

    Podepne sie z podobnym pytaniem.
    Salon oraz sypialnia. Poniemiecka osiemdziesiecioletnia deska sosnowa.
    Miala na sobie kilka warstw starej farby, ale od spodu byla zdrowa wiec
    przelozylismy podloge obracajac deski.

    Wydaje mi sie, ze najlepiej bedzie wygladac podloga matowa, chcialbym
    zachowac fakture i oryginalny kolor drewna. Nie przeszkadza mi "stary"
    wyglad, tzn nierownosci, spekania, rysy - wrecz przeciwnie - dodaja uroku.

    --
    NotBear