  • Data: 2009-11-12 13:40:14
    Temat: Re: podłogówka - szitex jednym słowem
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdgut0$fsa$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Podłogówki nie ma w pomieszczeniach gdzie są grzejniki oraz grzejników nie
    > ma tam gdzie jest podłogówka.
    > Co prawda między salonem a korytarzem nie ma drzwi, tak samo jak między
    > kuchnią a salonem jest tylko małe przejście
    > Wiec twój wniosek jest błędny :o

    Mój wniosek nie jest błędny, tylko Ty kręcisz :D

    > Co? Napiszesz pewnie że to nie układ mieszany ogrzewania domem?

    Cały czas rozmawiamy o układach "sama podłogówka" kontra "układ mieszany,
    czyli podłogówka + wspomagające tę podłogówkę grzejniki".
    Zatem pisząc o układzie mieszanym cały czas mam na myśli układ, w którym w
    tym samym pomieszczeniu jest podłogówką oraz wspomagające tę podłogówkę
    grzejniki.
    Oto pryzkad mojej wzpowiedzi:
    "4. Czy zgodzić się na samo ogrzewanie podłogowe tak jak chce klient, czy
    wybić mu to z głowy i przekonać go, że jednak będą potrzebne dodatkowo
    grzejniki ?"

    Rozumiałeś to także dokładnie w ten sam sposób. Świadczą o tym Twoje
    wypowiedzi:
    "Ale po co to liczyć jak już widać że podłoga tu nie wystarczy chyba że ją
    mocno przegrzewać. Ani to zdrowe dla podłogi ani dla czlowieka."
    "Nie jeden sprzedawca z chęci zysku będzie chciał wcisnąć mu tą podłogówkę i
    grzejniki naraz. [...] Więc wychodzi na to że nie z troski o klienta ale z
    łapczywości o niego sprzedawca uratowałby zdrowie fizyczne i psyhiczne
    klienta."

    Kolejny raz pokazujesz, ze cały czas kręcisz i czarujesz nas swoją wiedzą
    oraz rozwiązaniami w domu.
    Ale masz u mnie plusa, bo szybko się uczysz :D