  • Data: 2009-02-26 11:25:23
    Temat: Re: polaczenie fundamentu z plyta podlogi
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak zaczne wykopy to bede tego mial duzo za duzo. To nie tylko
    > wyrobisko pod fundamenty ale tez sadzawka, doly pod studnie, i kilka
    > innych dolow. jednak podstawowy problem ze na tej glinie nic nie chce
    > rosnac normalnie tym bardziej ze sa takie poklady ze przebic sie przez
    > to nie sposob. Dlatego czesc na pewno bede musial wymienic. jesli
    > potrzebujesz w kazdej chwili mozesz przyjechac i brac tylko wlasna
    > koparke musialbys zorganizowac i transport - na razie.

    Jestes z lodzkiego ? To sie ciesz, ze masz gline. Ja mam 2-metrowy poklad.
    Szykuja nam w rogóznie kopalnie odkrywkowa i wszelkie wody gruntowe szlag
    trafi.
    Ta glina to dobrodziejstwo - bez niej zadne drzewko ci nie urosnie.
    Tylko dzieki niej bedziesz mial jako tako wilgotna glebe.
    Ja z tej gliny sypie waly ozdobne, w tej chwili dookola przyszlej rozsazalni
    sciekow (4 waly po ok. 20 m kazdy, szerokosc podstawy ok. 2 m,
    wydokosc ok. 120 cm), a potem obsypuje ziemia i na tym juz roslinki rosna.

    pozdrawiam
    pluton