  • Data: 2012-12-19 10:52:48
    Temat: Re: pompa CO
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Kocioł wybrałem, bo jest szeroko chwalony (np. znajomi mają i sobie
    > chwalą), jest relatywnie tani (3500zł) i spełnia moje wymagania.
    > A może polecisz inny, lepszy kocioł zamiast tego Junkersa?

    junkers jest ok - kwestia tylko, czy wybrany model będzie realizować Twoje
    potrzeby

    > Jeszcze nic nie kupiłem i każdą możliwość rozważę.

    i to jest dobra wiadomość ;-)

    nie czytałem szczegółowo wszystkich postów w Twoim wątku
    ale jeśli dobrze zrozumiałem potrzebujesz
    dwufunkcyjny kondensacyjny kocioł
    z obwodem niskotemperaturowym do podłogówki i wysokotemperaturowym do
    grzejników.
    cwu można załatwić z obwodu grzejnikowego przez zasobnik z wężownicą
    - na lato możesz rozważyć grzałkę elektryczną do zasobnika cwu

    imho to będzie najprostszy i najefektywniejszy układ...
    bez sprzęgieł, mieszaczy i dodatkowych pomp...

    wada: chytrałlik nie zarobi za dużo na instalacji...