  • Data: 2013-09-04 13:22:57
    Temat: Re: pomysly na konstrukcje schodow taras -> ogrod
    Od: MK <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-04 11:02, Adam pisze:
> [...]
    po budowie nie zostało to zamówiłbym w najbliższym tartaku 3 belki o wymiarach np
    340cm*10cm*14cm(koszt pewnie około 100-150zł)i z nich zrobił konstrukcję(do murków
    zamocujesz je kątownikami stalowymi np) i obłozył ja deskami tarasowymi

    > Tak by to wygladalo:
    >
    > http://szyna.civ.pl/schody_ogrod.jpg

    Ten pomysl ma powazna wade - miedzy deska a belka bedzie stała woda =
    szybka korozja biologiczna

    --
    M.