  • Data: 2009-05-21 20:55:33
    Temat: Re: poszukuję kominka z płaszczem wodnym
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel" <P...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gv4efe$5a7$1@inews.gazeta.pl...

    > No i co? Dla ciebie to drogo? Dla mnie nie. Do tego masz wmontowany
    > wymiennik i podłączasz kominek do układu zamkniętego, plus sterowanie
    > mikroprocesorowe spalaniem oraz wygaszanie po zaniku napięcia.

    Co za roznica czy dla mnie to drogo czy nie? Pytanie jest o sens tego w tej
    cenie. Za to kupisz sobie kazdy niemal kociol na paliwo stale do ktorego
    bedziesz zagladal raz na pare dni, nie mowiac o sprawnosci i mocy.
    Sterowanie mikroprocesorowe palenia szczapy drzewa po prostu powala na
    kolana. :-(
    EOT

    Pozdro.. TK