  • Data: 2009-10-04 15:29:04
    Temat: Re: pralka - jakiej marki NIE polecacie
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:ha4n60$2ku$1@news.wp.pl...
    > Siemens, Bosch, Whirlpool - dobry dostęp do części zamiennych (Serwis
    > centralny / niezależne punkty serwisowe).

    Whirpol - moze i dobry, ale jak mi padł głupi wyłacznik typu isostat
    załaczający głowne zasilanie (stopił się bo styczki mu się zabrudziły) to
    jak sie nie mylę jakieś 120zł wychodziło. To na aledrogo kupujemy stary
    odbiornik radiowy Śniżka za 5 zł i mamy isostat.
    Ponieważ spaliła sie jedna sekcja a druga jeszcze działała to tą druga
    zasiliłem stycznik (co mi się walał po szafie) i teraz to on przeżyje na
    pewno tą pralkę i te prądy.

    Pozdrofka

    --
    Irokez