  • Data: 2012-07-11 11:00:22
    Temat: Re: projekt wentylacji mechanicznej do krytyki
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >To masz rację - na rurach sztywnych robi się znacznie dłużej. Główna
    >( czy jedyna ?) zaleta tych rur to trwałość.

    A robił ktoś badania jak z trwałoscią ? Czy są odporne w 100% na rdzę ?
    Bo rozumiem że są ze stali nierdzewnej ;)

    Tak naprawdę nie rozumiem tego zagadnienia. Rury są normalnie schowane w
    domu , zabudowane. Mają wiec idealne warunki. Nie działają na nie żadne siły
    , żadne zmienne warunki atmosferyczne i itd.

    Co ma się takiej rurze stać ?

    Nie wpadajmy w paranoję. Rury miękkie stosuje się od dziesiątek lat. Są to
    naprawdę trwałe rury. Oczywiście trzeba bardziej uważać , ale dobrej jakości
    rury miękkie są naprawdę wytrzymałe (są wzmocnione metalowym drutem).

    Chodzi o czyszczenie ?
    Też nie problem. Za nieduże pieniądze rury miękkie też można wyczyścić.

    Ja raczej uważam ze po prostu sprzedawcy boją się straty dużej kasy , a
    dokładnie zysków ..