  • Data: 2009-09-19 23:24:03
    Temat: Re: przesadzenie orzecha wloskiego
    Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin D wrote:

    > Sugerujesz, że orzech włoski od skiełkowania wiosną do jesieni może
    > urosnąć 50-60 cm? Bo to własnie jest orzech jednoroczny.

    Przesunąłem to mentalnie o rok do przodu, licząc "roczny" jako taki, który
    ma już rok życia za sobą.
    jak z dzieckiem - noworodek nie ma roku.
    i jak najbardziej, orzech po roku ma prawie 50 cm.
    to nie jest jakiś wielki przyrost, moja brzoskwinia odbijająca na wiosnę po
    zmrożeniu z 10 centymetra ma już 80 cm.

    moon