  • Data: 2009-05-18 13:02:46
    Temat: Re: recyrkulacja CWU - rurki 10 ?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boban" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gur1mi$nsi$1@inews.gazeta.pl...

    > Aha , i tym nożem kalibrujesz i fazujesz rurę?

    Myślisz, ze jest potrzeba kalibrować rurę, która jest idealnie ucięta i nie
    zgnieciona ?

    > Uwierz mi, że staram się trzymać tematu. A psycholog z Ciebie jak z koziej
    > dupy trąba :)

    Za mało się starasz :D

    > I po to się otwiera szafkę rozdzielacza i przekręca zawory... Popatrz, a
    > ja
    > po prostu wtedy skręciłbym głowicę termostatyczna na gwiazdkę, miałbym
    > jednocześni w pokoju zimno ale również i pewność, że nic nie zamarznie.
    > Można
    > też zakręcić zawory na przyłączu grzejnikowym no ale skoro już jest
    > rozdzielacz to trzeba go jakoś wykorzystać...

    Z grzejnikami tak się robi. Tylko czy to zapewni bezpieczeństwo instalacji
    wodnej ?
    Przyjdzie gwałtowne ochłodzenie, ściśnie mróz czy podczas nieobecności
    domowników ktoś w zimie wybije szyby i już może być problem z wodą użytkową.

    > To oczywiście prawda ale prawodłowo zrobiona inztalacja trójnikowa również
    > zapewnia.

    Ale jednak rozdzielaczowa zawsze będzie lepsza pod tym względem.

    > Sugerujesz, że w instalacji miedzianej założenie podliczników jest
    > niewykonalne lub też wręcz niemożliwe?

    Nie uważszasz, że jest to jednak trudniejsze i wymaga w razie potrzeby sporą
    ingerencję w instalację włącznie z kuciem ścian ?