  • Data: 2009-05-18 20:13:11
    Temat: Re: recyrkulacja CWU - rurki 10 ?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Maj, 22:00, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > A gdzie w ukladzie rozdzielaczowym jest cyrkulacja??

    Na osobnym rozdzielaczu :) Woda z kazdego punktu musi wrocic do
    rozdzielacza gdzie sie laczy i wraca do zasobnika jednym "drutem" ;)

    BTW. Dzisiaj polozylismy instalacje na caly parter (w sumie okolo 12
    punktow + cyrkulacja) - naprawde nie wyobrazam sobie polozyc tego w
    PP, szczegolnie z otulina minimum ~9mm na kazdej rurze - to cza kuc, a
    tu przeszkadza np. kanaliza.. Szacun dla zgrzewaczy ;-) W pexie poszlo
    bardzo fajnie - da sie nagiac, podgiac, wywinac i jakos sie
    zmiescic :-) Oczywiscie baterie w aparacie zdechy, pokaze na koniec ;)

    BTW 2. Kto do chu** wymyslil srubunki bez oringow (akurat takie
    kupilem niewiedzac ze sa tez wersje z oringiem) ? W sobote 6h mi
    zeszlo na jezdzeniu po praktikerach i szukaniu uszczelek.. W koncu
    znajomy hydraulik poradzil ze mam sobie wyciac uszczeleczke z detki -
    wycialem, zacisnalem, trzyma jak ta lala -> wytrzymalo 48h testu pod
    cisnieniem 10bar wiec jest dobrze, moja zona krzywo patrzy ze cala
    instalacja wodna bedzie trzymala na detce ze starego roweru ;-)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.