  • Data: 2019-06-01 18:48:19
    Temat: Re: rekuperator brink
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 31 May 2019 10:10:15 -0700 (PDT), Budyń

    > mam raspberrypi który steruje całą hydrauliką, obsługuje czytanie
    > termometrów i 16 przekaźnikow, było kilka wolnych wiec dwa wykorzystalem
    > do sterowania rekuperatorem. Dobrze ze extra przewody doprowadzilem do
    > reku.

    Do tego można też podpiąć jakieś naścienne panele sterujące? Zastanawiam
    się nadal jak rozwiązać działanie chłodnic na wodę lodową. Nie chcę kupować
    gotowych klimakonwektorów (które mają oczywiście swój sterownik), bo one są
    zazwyczaj dużej mocy a ja potrzebuję niezależne 2-3kW żeby niezależnie
    uruchamiać dla każdego pomieszczenia na piętrze.

    I taki sterownik będzie musiał załączyć po pierwsze pompkę obiegową, po
    drugie odpowiedni obieg, i wentylator, a do tego ew. jeszcze biegi wentyla.

    Sam pisałeś program czy są jakieś gotowce do skonfigurowania?

    --
    Pozdor
    Myjk