    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: różnica w kotłach c.o. firmy De Dietrich
    Date: Thu, 28 Jan 2010 11:07:54 +0100

    news:hjrmfa$vfd$1@news.onet.pl...

    > To nie chodzi o wersjje nowsze czy starsze. Bardzo prawdopodobne np. że
    > bebechy MCR i MCA sa takie same.

    Nie sa, sprawdzilem, przy najmniej wygladaja inaczej. Za to jest cichszy i
    ma bardziej rozbudowana automatyke. Do normalnych zastosowan za bardzo
    rozbudowana automatyke. Moja kolezanka ma kociol tej samej firmy, lodowke z
    tym samym sterowaniem co MCA. Korzysta tak naprawde wylacznie z tych samych
    zastosowan co ja, placac przy okazji za kociol przy najmniej dwa razy
    wiecej. Gdyby mialo to szanse sie zwrocic to moze ma to sens, ale nasze
    kotly zestarzeja sie w mniej wiecej tym samym czasie, za to ja bede pare
    tysiecy do przodu o ile jej w miedzy czasie nic nie pierdyknie z tym
    sterowaniem, bo to kolejne tysiace.

    > Tylko ze te auta+ Seat Alhambra sa robione na tej samej tasmie
    > produkcyjnej w tej samej fabryce. Różnia sie tylko detalami.

    Dokladnie tak, to te same samochody. Nie wiem jak z silnikime Forda, ale
    reszta dokladnie ta sama.

    Pozdro.. TK