    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: różnica w kotłach c.o. firmy De Dietrich
    Date: Thu, 28 Jan 2010 13:08:53 +0100

    Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości
    news:hjrsq5$nkp$1@news.onet.pl...
    > To pozostaje tylko nie wyrzucać starego Mińska, pralki Franii a do
    > ogrzewania zostać przy starym Junkersie.
    Ale sa tez pralki za ok 10tyszł które maja super bajery(programator
    reagujący na zmiany czasu z letniego na zimowy) możliwość aktualizacji
    oprogramowania przez siec itp.
    Piorą pewnie tak samo jak najpopularniejsze pralki w cenie 2tys zł

    Dalej nie rozumiesz?
    Ja nie jestem przeciwnikiem kupowania nowych rzeczy wynalazków itp. Tylko
    jestem przeciwnikiem kupowania czegoś co nie bede wykorzystywał.
    Nie kupie garnka do ryżu czy makaronu bo nie lubie ani ryżu ani makaronu.
    Nowoczesnego ekspresu do kawy(a ktoś tu kiedys pisał o takim za 6,5tyszł)
    tez nie kupie tylko kupie czajnik bo zarówna ja jak i żona pijemy kawe
    tradycyjnie zalewając ja wrzątkiem.
    Budując dom dwa lata temu nioe umieszczałem w ścianach kanałów do went
    mechanicznej bo jej nie planowałem. Jak zdecyduje sie na jej założenie to
    przy okazji wiekszego remontu sobie te kanały i cały osprzet zamontuje. Wiem
    ze bedzie trudniej/troche drożej jak na etapie budowy ale jest to do
    zrobienia
    Nie umieszczałem w scianach po 5 skretek i koncentryków w kazdym pokoju bo
    nie planowałem i nie planuje w najblizszych latach mieć telewizora itp w
    kazdym pokoju. A znam takich co takie kable na wszelki wypadek w ścianach
    mają od lat kilku już
    Jak kiedyś stwierdze że jednak telewizor w pokoju córki jest potzrebny to
    wtedy tam kabel doprowadzę.
    Trochę bałaganu i kurzy przy tym bedzie ale wszystko jest do zrobienia.
    Więc nie kupiłbym tez kotła dwa razy drozszego ale z mozliwością podłaczenia
    solarów, pompy ciepła i 15 innych urzadzeń skoro nie zamierzam tego tereaz
    czy w najblizszej przyszłości montować.
    Ale tez uwązam ze kazdy robi wg własnym potzreb i upodobań. Moja opinia
    jest taka jak wyżej a kazdy robi po swojemu
    Przeinwestować łatwo szczególnie jak jest na koncie uruchomiona kolejna
    transza kredytu

    > Tym spsobem nie damy sobie wcisnąć kitu.
    >
    > Ci co pracowali w barach i restauracjach też mówią, że to co tam sie
    > dzieje to woła o pomstę do nieba. A my dalej walimy do knajp, kupujemy
    > garmaż czy pijemy piwo z butelki.

    Jak chcesz się napić piwa to chyba kupujesz butelke lub idziesz do baru.
    Raczej nie kupisz lini technologicznej do jego produkcji w garazu bbo może
    kiedys zwechcesz go sobie wyprodukować

    P.s
    Mięsa mielonego w sklepach, czy gotowych obsypanych przyprawami kawałków
    miesa na grill nie kupuje.;)))

    Krzysiek