    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: sezon ogórkowy
    Date: Tue, 11 Jul 2023 20:52:15 +0200

    W dniu .07.2023 o 20:28 Mateusz Viste <m...@...invalid> pisze:

    > Zakładam, że bez warzywniaka nie byłoby mowy o tym snacolu. Po mojemu
    > ma tu zatem miejsce silny związek przyczynowo-skutkowy. Mylę się?

    Mylisz się, najpierw były ślimaki, później warzywniak.
    Snacol był lata temu przed wejściem do domu jak jeszcze warzywniaka nie
    było w planach bo się nie dało z chałupy wieczorem wyjść aby w to nie
    wdepnąć.
    Co najlepsze sam ten snacol wpierniczasz z rzepakiem i innymi sklepowymi
    roślinami.
    Ogórek sklepowy praktycznie nie pleśnieje ani się nie psuje, jest
    zakonserwowany skutecznie zanim trafi do słoja.

    > I to też nie tak, że coś krytykuję.
    Obowiązkowa wklejka o tym jaki to Ty jesteś wyrozumiały.

    > Uważam, że każdy ma prawo truć u
    > siebie jak mu się podoba. Dziwią mnie tylko ekologiczne przebłyski w
    > postaci "działajmy lokalnie", "ratujmy owady bo bez nas sobie nie
    > poradzą" albo jeszcze niechęć do roundapa, przy jednoczesnym truciu
    > okolicy metaldehydem czy też ogrzewaniu szklarni węglem dla kilku
    > pomidorów.

    A jednak nie wytrzymałeś.
    Zenek zaraz Ci pewnie przypomni co sam robisz z dziką przyrodą dla swojego
    widzimisię. Hipokryzja to się nazywa.

    Szklarnia jeszcze nie gotowa a Ty już 4 raz piszesz o jej ogrzewaniu
    węglem.
    Przypadek?

    > Człowiek to istota z natura niekonsekwentna. Domyślam się więc, że
    > racjonalnego wytłumaczenia po prostu nie ma.

    bezdomne brązowe to gatunek inwazyjny. Nie ma wrogów, jest zagrożeniem dla
    naszego środowiska, zwierząt i roślin.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Alinik_luzyta%C5%
    84ski

    Snacol jest środkiem dopuszczonym do stosowania przez amatorów, nie ma
    żadnego okresu karencji, jest dostępny w sprzedaży detalicznej.

    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sour
    ce=web&cd=&ved=2ahUKEwiF2pvNo4eAAxUXNuwKHR8WB9MQFnoE
    CB0QAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.gov.pl%2Fdocuments%2F91
    2055%2F913531%2FSnacol_5_GB_zastnieprof.pdf&usg=AOvV
    aw2NXKHPh2o8ySchb8XnpiGt&opi=89978449

    Przy randupie to woda święcona.

    TG