  • Data: 2023-07-11 22:24:17
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie takie skrzynie kilkanaście lat temu sugerował jeden Kanadyjczyk.
    > Nawet skutecznie, bo przekonał mnie. Oczywiścnie nie w tym znaczeniu,
    > że od razu pobiegłem z młotkiem zbijać deski i siać sałatę. Po prostu
    > wiem, że to ma sens i się sprawdza. Więc też polecam.

    ...a ja to widziałem po latach i jest zajebiste, jeśli ktoś ma piach a
    nie ziemię. Duże ładne skrzynie, cały ekosystem idzie tam robić. Zero
    kontaktu z podłożem, więc się nie wymiesza. Gdybym miał piachy na
    działce, też bym może kombinował ale mam dobrą ziemię. Sąsiad na innej
    działce z piachem, zakontraktował się z pobliską pieczarkarnią i jak
    wymieniali ziemię, to za koszt transportu zwiózł sobie kilka wywrotek.

    Co prawda później się dowiedział, że te pieczarki/ziemię traktowali
    fenolem czy innym środkiem toksycznym ale uprawy zajebiste :) Pieczarki
    też mu rosły przez parę lat samoistnie :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>