  • Data: 2009-08-06 04:57:15
    Temat: Re: studnia na działce rekreacyjnej
    Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:b26ab712-0c27-4d28-a91c-c2a4c7d226c9@v2
    0g2000yqm.googlegroups.com...

    > Taaaak..... do testów wzięto 500 radiestetów i z tych 500 ludzi w 6-
    > ciu przypadkach ilość "wykryć" przekraczała średnią wynikającą z
    > "prawdopodobieństwa'.....

    a kto ci powiedział, ze tam było 500 radiestetów?
    w tekście jest wyraźnie mowa o 43

    a więc wszystko co dalej piszesz jest bełkotem

    > Święta prawda!

    a kto i gdzie napisał, że tylko radiesteci wykrywaja strefy geopatyczne
    przypisujesz bzdury i sam z tymi bzdurami sie rozprawiasz

    > Oczywiście SJS znany jest z tego że krytykuje ten niewygodny dla jego
    > biznesu eksperyment...
    > "Istnieje jednak krytyka eksperymentu monachijskiego ze strony
    > środowiska radiestetów. Formę przeprowadzenia testu krytykuje m.in.
    > zawodowy radiesteta, Stefan Siudalski, na łamach serwisu ezoterycznego
    > [3].
    a ja nie zajmuje sie od wielu lat radiestezja zawodowo - to raz
    a dwa - poczytaj zanim zaczniesz znów zabierac głos
    http://www.radiesteta.webpark.pl/mojadroga.html
    i jak umiesz liczyć to przelicz jaka była szansa aby przypadkowo trafic na
    powierzchni ponad 40.000 m2 na kanały o szerokości około 3 m?
    SJS