  • Data: 2009-08-06 20:57:53
    Temat: Re: studnia na działce rekreacyjnej
    Od: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzemo <p...@g...com> napisał(a):

    > =B1 je za
    > za pewnik
    >
    > Wydaje mi si=EA =BFe Ty nale=BFysz do tych pierwszych... radiestezja =BFyje
    > tylko dzi=EAki nim.
    > ;-)

    masz zryty czajnik na tyle że nie potrafisz samodzielnie mysleć ale to już
    twój problem, tacy ak ty też na świecie są potrzebni choćby na nawóz :)

    > =B3ynie w
    > ne
    > rzeki
    >
    > Rzeka p=B3ynie... a woda w ziemi przewa=BFnie stoi ...
    > ;-)

    przeważnie stoi woda w ziemi hahahaha brawo jesteś ciemniakiem do kwadratu
    a może to twoje stwierdzenie że przeważnie stoi to wynik twojego
    wieloletniego myslenia co?
    wiesz co to kruszywo przepuszczalne? jak takie kruszywo jest ułożone w
    ziemi w postaci długiego odcinka ok 60km i na dodatek ze spadkiem a wokół
    jest grunt nieprzepuszczalny to myślisz że woda nie popłynie? jak rzeka
    a jaskinie i korytarze podziemne to niby powstały na skutek stada kretów?
    czy może wymywania skały przez wodę płynącą pod ziemią
    żal mi ciebie

    > a=BF =B3adunki
    > w kt=F3rym
    >
    > Nie potwierdzaj=B1 tego =BFadne przyrz=B1dy. Mo=BFna by twierdzi=E6 =BFe
    pr=
    > zyrz=B1dy

    jakie przyrządy wymień choć jeden no chyba że dla ciebie taki przyrząd to
    alkomat

    > te s=B1 za ma=B3o dok=B3adne gdyby nie fakt =BFe one z kolei wykrywaj=B1
    po=
    > la
    > magnetyczne kt=F3rych cz=B3owiek nie jest w stanie wyczu=E6 (potwierdzone
    > do=B6wiadczalnie). Bo cz=B3owiek w og=F3le ma=B3o wyczuwa...
    > ;-)
    >
    > Sami radiesteci nie powo=B3uj=B1 si=EA na pola magnetyczne, tylko na
    > nieodkryte promieniowanie z kosmosu...
    > ;-)

    sram na to na co powołują się radiesceci ja nie mówię nic o radiescetach i
    czarach z kosmosu ale o logice która wynika z możliwości wykrycia cieków
    podziemnych tak więc nie zmieniaj tematu cwaniaczku