    From: "e-kran" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: swiadectwa energetyczne a ekologia
    Date: Thu, 24 Dec 2009 00:06:39 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Tylko w naszym przenno buraczanym kraju jest 99% z wegla dlatego tez
    > jest wspolczynnik 3.

    No jak to ???
    Nie po to tam górnicy wydobywają na przodku ten węgiel, w nierentownych
    kopalniach. Przecież dziadek fedrował, ojciec też to i syn musi. A jak jest
    węgiel to trzeba go gdzieś spalić, bo po co ma leżeć bez sensu na składzie? A
    Ty się dziwisz, że u nas 99% rzeczy jest na węgiel. Ciesz się, że auta nie
    masz na węgiel ;-)

    Na pewno kopgoś obraziłem ale trudno, poglądy mam takie jakie mam.
    Dla utrzymania dobrego samopoczucia górników trzeba będzie odczekać tak
    jeszcze ze dwa pokolenia. Do czasu aż wydobędą na powierzchnię ostatnią grudkę
    węgla z głębokości 15 kilometrów. Wtedy cały naród odetchnie i będzie można
    wreszcie pomyśleć o jakichś innych źródłach energii. Wprawdzie inne nacje będą
    od nas już 100 lat do przodu, ale co tam. Teraz liczy się tylko to, aby
    górnicy nie musieli za szybko zmieniać fachu, bo jest bardzo fajny, a oni się
    przywyczaili.
    Nie wiem czy to do końca prawda, ale czytałem jakiś czas temu, że węgiel
    sprowadzany z Autralii jest tańszy niż wydobywanby u nas. Jeśli to prawda, to
    ciiicho szaaa....

    Poozdrawiam
    e-kran