  • Data: 2011-08-24 14:54:29
    Temat: Re: szukam geodete ktory sie podstawi
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d2adb23c-4993-48c4-95ff-a10d73d6e1e1@b14g2000vb
    g.googlegroups.com...
    On 24 Sie, 12:31, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Wcale nie trudno... winien jest zawsze inwestor, bo to on miał
    > dopilnować, żeby jego budowla była na jego terenie, a nie na terenie
    > sąsiada. Teraz tylko polubowne załatwienie sprawy z sąsiadem może być
    > rozwiązaniem, bo jak nie, to przymusowa rozbiórka - inwestor niech sobie
    > szuka winnych jak nie pilnował budowy... :-/

    Jezeli tak to po co jest wymagany na budowie geodeta, po co kierbud?
    Od czego sa ubezpieczeni (OC) w swoich izbach ? Moim zdaniem wina
    geodety i kierbuda. Jeden moze zwalac na drugiego ale inwestor nie
    jest niczemu winien - po to placi tym palantom za robote zeby zrobili
    dobrze, a po to oni biora kase zeby wziasc na siebie odpowiedzialnosc
    za robote. Jakby za nic nie odpowiadali to znaczy ze nie byliby
    potrzebni. A niby sa :)
    pozdr.

    --
    Adam

    Adamie ale czego oczekujesz za 1500-2000 PLN?
    Przeciez to sa tylko ceny za wypelnienie dziennika i za pieczatke... chyba
    ze te 1500-2000 to za miesiac.
    Inaczej to sie nie dziwie ze kierbudy maja wszystko w d....bo za 1500 za dwa
    lata budowy srednio (uogolniam) to mi by sie tez nie chcialo jezdzic bo
    chyba wiecej na paliwo bedzie wydane