  • Data: 2010-02-12 13:55:04
    Temat: Re: tani chinski gres
    Od: rrr <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kudlaty napisał:

    > ja bym odradzal. Nie masz pewnosci czy jest dobre. Testow sam nie
    > przeprowadzisz. Doswiadczenia tez zapewne nie masz.
    > Sprzedawca bedzie zapewnial zeby miec pensje. On nie jest po twojej
    > stronie.

    Ja tam się nie znam na gresach, to zapytam: dlaczego chiński = niedobry ?
    Akurat mam doświadczenie z różnymi płytkami i kalibrowanymi i
    rektyfikowanymi i co tam jeszcze, ale na wszystkie kafelkarz narzekał.
    Jedyne co dobre to była akurat jakaś glazura z Praktikera (nie pamiętam
    producenta), kupiłem końcówkę serii przecenione z 80 na 40 zł, no i na
    porcelanose też nie narzekał. Opoczono, Tubądziń, Nowa Gala, krzywe, że hej.

    pozdrawiam
    rafał