  • Data: 2011-07-11 07:03:19
    Temat: Re: tynk do garażu
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:ive5s9$mtn$1@inews.gazeta.pl...
    > Zastanawiam się jak wykończyć garaż. Kafelki to drogo i czasochłonne a
    > garaz mam spory ( 35m2)
    > Narazie jestna ścianach tynk cementowo-wapienny.
    > Chciałem cos łatwo zmywalnego i niebrudzącego. Mozaika jaka dawałem na dom
    > wychodzi strasznie drogo podobnie jak wszelkie tynki strukturalne.
    > Może macie jakies pomysły?

    Kafelki dostaniesz w supermarkecie juz po ok 10zł za mkw. Do tego jakis
    najzwyklejszy klej i to moim zdaniem najlepsze rozwiązanie
    Pewnie 40-50mkw kafelek powinno Tobie wystarczyc na cały garaż. Albo jeszcze
    o połowe mniej mniej jak zrobisz kafle do wysokości np 1,5 metra a nad nimi
    tynk pomalowany jakąś farba zmywalną.

    Krzysiek