  • Data: 2012-09-01 21:58:57
    Temat: Re: tynk na ytongu?
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Mam wrażenie, że pyta o wykończenie z drugiej strony :)
    >
    >U mnie tak samo i planuję nie tynkować grubo, jedynie siatkę i gipsy +
    >farba.

    Mój błąd nie uściśliłem, chodzi mi o tynk wewnętrzny.
    Na zewnątrz oczywiści styropian + siatka,klej+tynk.

    Generalnie, czy na równiej ścianie z gazobetonu, czy jest sens zakładać
    tynki wewnętrzne czy może tylko szpachlowanie/kafelki.
    Oczywiście zakładam zagruntowanie ściań.

    Mam wątpliwości, ponieważ wielu ludzi budując z ytongu czy podobnego
    materiału, pomimo równych ścian, kładą tynki. Czy to wynika z utartego
    przekonania i przyzwyczajeń, czy jednak jest jakieś techniczne uzasadnienie
    wykonania tynków?

    Pozdrawiam
    Darek