  • Data: 2012-09-02 14:17:58
    Temat: Re: tynk na ytongu?
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no jak ci nie straszna faktury typu zakąłd karny w usa to pomaluj bloczek
    > farbą :)

    no własnie głównie o to się zapytuje, ponieważ osobiście nie widziałem
    ścian nietynkowanych ale słyszałem, że niektórzy tak robią. Rozmawiałem
    ostatnio z właścicielem firmy budowlanej, który twierdził, że jak budują
    z ytongu to tylko szpachlują - jednak jako opiniodawca raczej mało
    wiarygodny,
    wolę opinię kogoś kto nie jest wykonawcą i widział coś podobnego.
    Czy faktycznie pojawia się pajęczyna na ścianach.

    Pozdrawiam
    Darek