  • Data: 2012-09-02 08:49:22
    Temat: Re: tynk na ytongu?
    Od: raj <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czywiście zakładam zagruntowanie ściań.

    > Mam wątpliwości, ponieważ wielu ludzi budując z ytongu czy podobnego
    > materiału, pomimo równych ścian, kładą tynki. Czy to wynika z utartego
    > przekonania i przyzwyczajeń, czy jednak jest jakieś techniczne uzasadnienie
    > wykonania tynków?

    Witam w tamtym roku postawilem sciany na termalice i tynk
    gipsowy(robilem sam i dawalem jak najmniej do 6mm) plus na to szpachel.
    Widzialem u znajomego jak na Ytongu dawal tynku tylko tyle zeby sciane
    wysmarowac/wyrownac i szpachel, efekt taki ze w wilgotne dni na scianach
    osadza sie woda i widac wszystkie laczenia pomiedzy bloczkami(tam schnie
    wolniej). I tak naprawde to chyba jedyny minus tego rozwiazania.