  • Data: 2012-09-01 21:58:45
    Temat: Re: tynk na ytongu?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-01 21:37, Irek N. pisze:

    > Mam wrażenie, że pyta o wykończenie z drugiej strony :)
    >
    > U mnie tak samo i planuję nie tynkować grubo, jedynie siatkę i gipsy +
    > farba.

    A jeśli chodzi o tynk od środka, to można kłaść tynk gipsowy lub
    tradycyjny, cementowo-wapienny. Żadnej siatki się nie daje. Ja mam u
    siebie tynk gipsowy, ale jakbym drugi raz miał kłaść, to raczej
    położyłbym cementowo-wapienny i gładzie. Tynk gipsowy ma to do siebie,
    że jest bardzo miękki. Wystarczy lekko puknąć krzesłem i robi się
    wgniecenie.

    Jeśli zaś chodzi o ceny (bo być może to zainteresuje wątkotwórcę), to
    jak kładłem u siebie, to wychodziło około 25 złotych za metr kwadratowy
    z materiałem. Myślę, że w tej chwili ceny się specjalnie nie zmieniły, a
    być może nawet wychodzi nieco taniej (budowałem w, słynnym już chyba,
    bumie w 2008 roku).

    Pozdrawiam,
    MW