    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Date: Wed, 13 Apr 2011 20:01:19 +0200
    <4d9cb621$1@news.home.net.pl> <inkr02$koj$1@news.onet.pl>
    <4d9df47d$1@news.home.net.pl> <inl95r$ia2$1@news.onet.pl>
    <4d9ea407$0$2496$65785112@news.neostrada.pl> <innjvi$b81$1@news.onet.pl>
    <4d9f5e35$1@news.home.net.pl> <innvqs$pd3$1@news.onet.pl>
    <inp80f$khr$1@news.onet.pl> <int2ia$dnr$1@news.onet.pl>
    <int4m0$lpu$1@news.onet.pl> <int5tb$q9j$1@news.onet.pl>
    <inutti$b9$1@news.onet.pl> <invgm9$g3a$1@news.onet.pl>
    <invmt0$m60$1@opal.futuro.pl> <invni6$eon$1@news.onet.pl>
    <invnsu$od6$1@opal.futuro.pl> <invptl$o07$1@news.onet.pl>
    <invrm1$vic$1@news.onet.pl> <invt38$527$1@news.onet.pl>
    <io08d2$ths$1@opal.futuro.pl> <io25a8$os8$1@news.onet.pl>
    <4da546c0$0$2457$65785112@news.neostrada.pl> <io3kd3$aon$1@news.onet.pl>
    <4da569d1$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <io40ki$2kc$1@news.onet.pl>
    <4da58b13$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>

    news:4da58b13$0$2456$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dorosły człowiek robi co chce o ile... itd. to chyba oczywiste
    > Wiedza będzie na wyciągnięcie ręki.
    > Możesz pójść do sklepu i zobaczyć jak dany narkotyk wygląda, jaki ma
    > zapach, jak się go bierze, możesz zapytać sprzedawcę o wszystko. Taka
    > wiedza to skarb jeśli kocha się swoje dzieci i chce się je ustrzec przed
    > narkotykami.

    A kto broni Ci tego dostepu dzis? Sa specjalne infolinie gdzie dowiesz sie
    wszystkiego.

    > Zakazując uspokajasz tylko swoje sumienie spychając problem do podziemia
    > gdzie się znakomicie rozwija, jak widać, z roku na rok narkotyków jest
    > coraz więcej.

    Z drugiej strony zaganiany rodzic kupi synkowi legalnie dzialke, zeby miec
    troche czasu dla siebie. Moze z lenistwa, moze z glupoty, a moze dla tego,
    iz uznal ze skoro sa legalne to dziecku nic nie grozi?
    Zakladasz zawsze jakies superswiadome spoleczenstwo umyslowych batmanow.
    Rozejzyj sie troche. Ja nie cpam i nie cpalem, nie potrzebuje tych zakazow
    bo nie sa dla mnie. One sa wlasnie dla tych ktorzy nie szukaja tej wiedzy
    dzis dostepnej przeciez on line. Nie beda tez szukac po zalegalizowaniu u
    zadnego sprzedawcy majacego w glowie tylko zysk ze sprzedazy. Nie zmieni sie
    nic poza wiekszym spozyciem.

    > A tak dziecko będzie brało a Ty nawet nie będziesz wiedział. A jak odpukać
    > wróci z imprezy z jakąś zapaścią to nie będziesz wiedział co robić.

    Co zmieni jak bedzie legalnie? Jak nie zechce dowiedziec sie dzis to czemu
    mam dowiedziec sie jutro? Cholera, przez dzisiejsze zycie nie mam czasu
    siedziec z dziecmi tyle ile bym chcial. Doloz jeszcze do tego narkotyki w
    sklepach jak i tak tyle gowna w telewizji i gazetkach dla malolatow. To juz
    jest bomba z opoznionym zaplonem. Coreczka bedzie sie z durna kolezaneczka
    szprycowac w domu kiedy rodzicow nie bedzie bo kolezanki tatus kretyn uznal,
    ze to dla jego dziecka nic zlego.

    Pozdro.. TK