  • Data: 2010-11-24 22:01:59
    Temat: Re: wiaderko gipsu stwadniało w 30 sekund
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-22 18:47, ptoki pisze:
    > Na drugi dzien zrobilem 4 wiaderka gipsaru. Kazde po dobre 15-17kg.
    > I wyszlo ladnie.
    Gipsar to nie gips, tylko gladz szpachlowa...

    > Tynk to ja mam zwykly. Ale nasmarowalem sobie gipsu na przyszlosc jak
    > bede musial calosc skrobac. No i gladsza powierzchnie mam.
    Po tynku maszynowym takze masz rowna - rowniejsza niz po gipsie
    budowlanym ;)
    Te odrobiny piasku mozna ladnie zatrzec packa styropianowa na mokro.
    Tak jak mowilem wygoda nakladania i obrobki bez porownania nawet do
    zwyklego gipsu.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom