  • Data: 2011-08-17 20:24:13
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.08.2011 16:11, Kris pisze:

    > Brink chyba 8,5tys jak Adam pisał

    Ja zakladam Brink'a 300 za ok. 3 tys zl. Nie wiem czy sama centrala
    wentylacyjna wyjdzie znaczaco taniej.

    > A ponieważ tym wydatkiem komfortu nie zwiększamy więc trzeba usiąść i
    > samemu sobie policzyć czy to nam się opłaca. Dla każdego przypadku
    > wyjdzie indywidualny wynik i trzeba sprawe przemyśleć czy nam to się
    > opłaca.

    Ja traktuje wentylacje mechaniczna z reku trzy torowo:
    - komfort cieplny, bo wymieniam tyle powietrza ile potrzebuje
    - ekonomicznie, bo jakies tam oszczednosci sa
    - przyszlosciowo, bo teraz kase na "zabawki" mam a jak mi sie np.
    rodzina powiekszy to moze kazdy grosz sie bedzie liczyl?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com