  • Data: 2011-08-17 22:47:10
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: Egghead <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-17 21:31, Budyń pisze:
    > czy ty byłeś w jakims domu z wentylacją mechaniczną? Bo ja byłem i usiłowałem cos
    usłyszeć z tego mitycznego hałasu - nie udało sie. Mit hałasu padł.
    Mam Aeris 350. Na pierwszym biegu - nie słychać. Na drugim cicho szumi,
    co wrażliwszym mogłoby pewnie przeszkadzać w zasypianiu. Na trzecim
    słychać wyraźnie. Przy czym hałas raczej nie pochodzi z wentylatorów, te
    słychać na każdym biegu ale tylko w garażu, źródłem hałasu jest szum
    powietrza na anemostatach. GGWC dość dobrze zbija temperaturę w
    umiarkowanym upale, w tym roku jeszcze nie musiałem włączać klimatyzatorów.