  • Data: 2011-08-18 10:44:48
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:3d44811c-28bd-44fc-930a-

    >Bez rekuperatora powietrze -20stC wlatujace przez anemostat JEST
    >wyczuwalne :) Maja to na codzien w zimie posiadacze wentylacji
    >grawitacyjnej, przy kazdym oknie ;)

    I tak miales zanim sie sprowadziles do domu, czy z dobrobytu juz zapomniales
    jak bylo? :-DD

    >Pozatym znajdz mi wydajne i
    >*ciche* wentylatory kanalowe z sensowna obudowa i latwym dostepem do
    >filtrow + sensownym sterownikiem do tego w dobrej cenie. To ja juz
    >wole kupic niewiele drozsza cala jednostke z wymiennikiem - ja za
    >swoja zaplacilem 6,5k pln i uwazam to za bardzo udany zakup :)

    Gdybym zdecydowal sie na wentylacje mechaniczna to napewno zalozyl bym
    rekuperator. To taki dodatek do calosci. Bez sensu jest montowanie w kazdym
    kanale grawitacyjnym jakichs wentylatorow, kablowania tego i czego tam
    jeszcze. O wiele latwiej, lepiej i wygodniej jest calosc scentralizowac. Nie
    zdecydowalem sie na to i nie zluje, ale wierze, ze sa przypadki
    uzasadniajace takie instalacje. Ot chocby ruchliwa ulica, astma, alergie,
    czy zwykle fanaberie.

    Pozdro.. TK