  • Data: 2018-10-23 21:17:58
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Oct 2018 18:11:41 +0200, Mateusz Bogusz wrote:

    > No proszę. To Chińczycy nie tylko od zgniłego zachodu ale też od siebie
    > samych :-)

    Nie wiem czy od siebie samych czy po prostu równolegle wpadają na podobne
    pomysły - te virtual walls to dość oczywista sprawa, ja sam o niej
    pomyślałem po 5 minutach zabawy z Robo, nie wiedząc nawet że takie coś
    faktycznie istnieje i ma już nazwę.

    Mogło być też tak że Xiaomi wolało wypuścić produkt trochę wcześniej by
    zgarnąć rynek, a te kilka brakujących funkcji dodać później via update.

    Mateusz