  • Data: 2009-11-07 09:06:01
    Temat: Re: zmywarka pod zlewem - czy da się
    Od: "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hd286n$6u7$...@n...news.neostrada.pl.
    ..

    > Może zachodzić pod ociekacz, ale pod komorą zlewu żadna zmywarka się
    > nie zmieści.

    chyba, że zlew będzie na wysokości ok. 105 cm (tzn jego górny brzeg) ale
    przy takim układzie to tylko koszykarzom by to mogło odpowiadać ;)

    ale to jak tylko czesciowo by nachodzilo, jak całość by miała być nad
    zmywarką to jeszcze ze 20 cm wiecej, bo jakos trzeba te wode odprowadzic,
    pewnie mozna dac kolanko, kolanko i dopiero gdzies z boku syfon, ale raz, ze
    nie jestem przekonany co do droznosci tych kolanek, dwa, 120-130 cm to juz
    jest kawalek odleglosci od podlogi