  • Data: 2012-07-12 10:13:14
    Temat: Re: zrobiłem certyfikat energetyczny
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Zapotrzebowanie na en. wyszło 62,93 kWh/m2rok
    >Dużo to czy mało?

    Większość certyfikatów można użyć jako rozpałki bo tylko do tego sie nadają
    ;)
    Większość nie oddaje rzeczywistość i jest nic nie wartym świstkiem ...

    Mój certyfikat podaje że mój dom chyba ma zapotrzebowanie na ciepło ponad
    100 kWh na rok.
    Jednak patrząc na ilość opału jaką zużywam i na jakiej mocy (według
    producenta pracuje mój piec) wygląda że certyfikat nijak ma się do
    rzeczywostości gdyż mój dom na znacznie mniejsze zapotrzebowanie na ciepło

    Tak naprawdę pierwszy a raczej drugi sezon grzewczy pokaże jakie naprawdę
    masz zapotrzebowanie na ciepło ;)