  • Data: 2012-01-03 11:26:48
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    20g2000vbf.googlegroups.com...

    >To skad tyle fotorelacji na forum muratora przecietnych kowalskich
    >ktorzy nie maja nic wspolnego z instalatorstwem, a ktorzy za pol darmo
    >robia sobie te swoje DZty ? ;) Uwierz ze przynajmniej polowa ludzi
    >ktorych ja znam i ktorzy uzytkuja PC - sami sobie zrobili dolne
    >zrodla :) I w porownaniu do mnie wydali te 1,5-2k pln wiecej na
    >koparke. 2k pln!! Nie 50 :)

    A druga połowa wydała pewnie 50
    Więc są dwie strony medalu.

    >Przecietnego idiote kowalskiego moze tak. Przecietnego rozsadnego
    >kowalskiego - raczej nie :) Chlopaki z ecopolu za samo podlaczenie,
    >montaz, uruchomienie biora ok 3k pln brutto. Przeciez to sa 2-3 dni
    >dla instalatora. Jak ktos sie da wydoic na wiecej to trudno -
    >widocznie dojny jest i nie tylko na montazu PC go oskubia :)

    Zapytaj naszych grupowych Panów Instalatorów czy za 1000 zł podłącza PC?
    Ktoś tam pisał że sznurowanie 40 polowej rozdzielni to 2-3 dni pracy i 30
    zł za pole czyli ponad 1000 zł za całość- ja płaciłem 50zł
    Za robociznę prostej instalacji elektrycznej ludzie płaca 3 tys i więcej a
    to robota na kilka popołudni dla jednej osoby.
    Jak ktoś jeleń to go w poroże to ja wiem.
    Ja się z budowa domu spokojnie zmieściłem w 300 tys a znajoma bardzo podobny
    dom i wydała ponad 500 a raczej bliżej 600tys. Na robociźnie ją kroili
    strasznie i na materiałach. Ona za meble kuchenne zapłaciła 12tys mi
    pracownik tego zakładu gdzie ona zamawiała w ramach fuchy zrobił mi bardzo
    podobne(nawet ta sama płyta, blaty inne) za 3- 3,5 tys(materiał + robocizna)
    Ja kupiłem wełne z 50% rabatem ty chyba nawet 60% rabatu dostałeś- zapytaj
    ilu przeciętnym Kowalskim udało się takie rabaty uzyskać?
    Dlatego każdy liczy dla Siebie ale proszę nie pisz że 50 tys za PC to bajka-
    tyle coniektórych zapewne wyjdzie.