eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie_zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!) › Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    Date: Thu, 31 Oct 2013 10:28:41 +0100

    Użytkownik "Smerf" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Problemem we wszelakich dyskusjach jest chwalenie swojego, bez względu na
    > to, czy podjąo sie słuszną czy niesłuszna decyzję.
    > Przykłądem jest chwalenia Adama swojej działki, jak również chwalenie
    > Ergiego swoich kalafiorów.

    Ale ja dwukrotnie w swoim życiu mieszkałem w domach z podłogówką i
    kaloryfery wybrałem świadomie. Nie namawiam nikogo do tego samego tylko
    prostuję czasem marketingowe bzdury, albo tak jak w tym czysto rozrywkowym
    wątku wbijam kij w mrowisko.

    > kaloryferów Ergiego też większość by nie chciala u siebie.
    > W zwiazku z kaloryferami - mam u siebie podłogówkę w łazienkach
    > przedpokojach, kuchni itp. Kaloryfery w salonie w sypialniach, biurze
    > itp. - ogrzewanie - piec na eko groszek. Uznaję, że zdecydowanym błędem
    > było nie zrobienie podłogówki w całym domu - a wszelkie głosy upierania
    > się nad kaloryferami są przejawem tego co zapisałem w pierwszym zdaniu.

    Ja się ani nie upieram ani nikogo nie namawiam tylko wyjaśniam dlaczego się
    na nie zdecydowałem. Łatwiej i taniej byłoby mi zrobić podłogówkę, ale
    uznaliśmy, że jednak możliwość szybkiej zmiany temperatury jest dla nas
    ważniejsza niż koszty, czy estetyka związana z brakiem kaloryferów.

    Kaloryfery mają wiele wad jak właśnie estetyka, konieczność czyszczenia czy
    minimalnie większa temperatura przy samym grzejniku niż po drugiej stornie
    pomieszczenia. Na pewno też są miej trwałe niż podłogówka - to wszystko są
    fakty, ale mają tez dla nas istotną zaletę - szybsza reakcję na żądanie
    zmiany temperatury w pomieszczeniu.

    Pozdrawiam
    Ergie