  • Data: 2011-02-18 15:50:01
    Temat: To jak można pieprzyć bez sensu to ja też.
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AZ <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > eee tam od razu chłodnie.
    > Basen by tym można podgrzewać. Tylko jak się doda koszty budowy basenu
    > jako bezpiecznika do instalacji to gmina się pewnie cokolwiek może
    > zeźlić na podanie o dopłaty ;-)
    >
    > Opcja nr2. Studnia (np zwykła kręgowa) i studnie chłonne. Puścić wodę
    > przez zasobnik do studni chłonnych.
    > Jak instalacja przez sezon popracuje to zimą działka będzie oazą zieleni
    > ;-) Ale to już pole do popisu dla amatorów pompy ciepła.

    Zamiast wszystkich solarów, wymienników, rekuperatorow. Od razu postawic
    radziecki patent wielkości kontenera, zakopać tez można. W środku jest
    wypalone paliwo z elektrowni atomowej. Jest w nim jeszcze tyle energii że
    przez 30 lat może ogrzewać trzy typowe 11 piętrowe wieżowce. Roziązanie
    powstało żeby w zimnych rejonach ZSRR ogrzewać osiedla. Jest bezpieczne (
    jeśli nie ma terrorystów), czyste ekologicznie, tanie. Jak sie bawić to sie bawić.