  • Data: 2010-07-28 06:24:17
    Temat: czym kleic styropian na elewacji
    Od: "MK" <x...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Pianka czy zwyklym?
    Gosc ze sklepu powiedzial ze piankowy lepszy choc wyjdzie troche drozej (ok
    500PLN). Jako argument podal mi tylko ze juz po dwoch godzinach mozna
    kolkowac (choc z drugiej strony mowil tez ze do 2 pietra nie trzeba
    kolkowac) czy tez obrabiac styropian. I to wszystko. Jak dla mnie to troche
    malo bo wydaje mi sie ze ekipa nie polozy styropianu w dzien wiec nie ma
    problemu z czasem.
    Przy zwyklym wiem ze sie klei 5 plackow + ramka. Z pianka tez tak jest? Z
    technicznego punktu widzenia na ile istotna jest ramka? Jesli jej nie bedzie
    to np. wichura moze oderwac mi styropian?
    Styropian mam niefrezowany 15cm
    Czym wypelniac szczeliny?

    Na co w ogole zwracac uwage?
    Ekipa wpada za tydzien i chcialbym wiedziec wiecej czego oczekiwac ;)