  • 21. Data: 2011-10-16 20:14:37
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j7f3iv$6np$1@news.onet.pl...

    > Uważam, że w publicznej przestrzeni religia powinna być dla tych, którzy
    > chcą i sobie tego życzą, a dla tych, którym religia jest co najmniej
    > obojętna, nie powinno jej w ogóle być i wszelkie pytanie o nią jest
    > niestosowne.

    Kto, kogo pyta?

    > Ale ja... 'nieporozumieniem' jestem wg coponiektórych :-)

    Na razie Twoje posty sa nieporozumieniem, ale po malutku przekonujesz mnie,
    ze jestes manipulantem.

  • 22. Data: 2011-10-16 20:33:07
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Na razie Twoje posty sa nieporozumieniem, ale po malutku przekonujesz
    > mnie, ze jestes manipulantem.

    Ciebie do niczego nie da się przekonać, zatem kończę tą gadkę z Tobą, bo
    grubiański jesteś...

    Do widzenia !!!

  • 23. Data: 2011-10-16 20:44:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ciebie do niczego nie da się przekonać, zatem kończę tą gadkę z Tobą, bo
    > grubiański jesteś...

    Domyslam sie, ze grubianstwo dla Ciebie polega na nazywaniu manipulacji
    manipulacjami.

    > Do widzenia !!!

    Nie sadze.

  • 24. Data: 2011-10-16 21:10:09
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > I ja takoż samo.... i wiesz co? U nas na wsi w szkole nie wywiesza się
    > ogłoszeń odnośnie wydarzeń szkolnych, bo... pani dyrektor sobie wymyśliła,
    > że lepiej będzie, kiedy ksiądz wszystko ogłosi w kościele...
    > Funkcjonuje jeszcze coś takiego jak 'poczta pantoflowa' - to jest
    > oficjalne stanowisko dyrektorki... ponoć świeckiej szkoły.

    Wszystko zalezy od ludzi.
    Nic nie poradzimy, ze na swiecie zyja kretyni. W prosty sposob, bez
    rewolucji mozna pogodzic dwa swiaty, tylko trzeba chciec.
    U mnie nie ma z tym problemu.

    > Obnosza sie z tym, ze dwoch facetow wali sie w tylek twierdzac, ze to
    >>
    > Pewnie, że nie popieram obnoszenia się ze swoim pedalstwem... Tu, jak i
    > wszędzie potrzebny jest zdrowy rozsądek.

    Mam po prostu wrazenie, ze za jedno i drugie w sposob propagandowy
    odpowiadaja te same osoby.
    Mnie wierzacego nie interesuje kto jakiego jest wyznania. Mam roznych
    znajomych, tych wierzacych, wierzacych inaczej i niewierzacych. Lubimy sie i
    nie rozmawiamy o tym. Tak chyba trzeba. Oni szanuja to, ze chodze do
    kosciola i nie komentuja. Po imprezie nastepnego dnia ja jade do kosciola, a
    oni zostaja. Pozniej lepimy obiad i jest git.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2011-10-16 21:12:23
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Dla wladzy wszystko (pomijam kutasy i swinskie ryje), a cielaki zaglosuja.

    No wlasnie, wiarygodny jest bardzo..
    Ale trzeba na czyms wyplynac niestety..

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2011-10-17 03:16:03
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Domyslam sie, ze grubianstwo dla Ciebie polega na nazywaniu manipulacji
    > manipulacjami.

    Nie... po prostu jesteś szorstki w swoich wypowiedziach i nie da sie z
    Tobą gadać jak z człowiekiem.

    Możesz mnie wrzucić do swojego KF. Będzie mi bardzo miło.

  • 27. Data: 2011-10-17 03:33:12
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Wszystko zalezy od ludzi.
    > Nic nie poradzimy, ze na swiecie zyja kretyni. W prosty sposob, bez
    > rewolucji mozna pogodzic dwa swiaty, tylko trzeba chciec.
    > U mnie nie ma z tym problemu.

    No dokładnie...
    W miejscu, gdzie mieszkałem dotychczas - miejsce bardzo 'święte', bo to
    Piekary Śląskie, nie było żadnych jaj. Mimo, że wokół sami katolicy,
    życie płynęło sobie normalnym trybem i nikomu jakiś tam 'inny' nie
    przeszkadzał.
    Tu... społeczność wielokulturowa i wielowyznaniowa - szacunkowo z 30
    proc to 'inni' - takie jaja, o jakich napisałem, są... Po prostu system
    jaki stworzono pozwolił na piastowanie przez kretynów - jak to nazwałeś
    - pewnych stanowisk i nie powalczysz :-).
    Można, ale istnieje obawa, że dzieci w szkole będą miały prze...ane.
    Nie mam na takie sceny ochoty, zatem trzeba przeprowadzać w domu
    stosowną antyindokrtynację, bo w przedszkolu religia, a dzieci 'inne'
    bawią się na tej samej sali i wszystkiemu się przysłuchują - to wbrew prawu.
    Ciekawostką jest, że kiedy znajomi się upomnieli i zażądali, żeby
    zapewnić dzieciom opiekę w czasie religii... to dzieci muszą przez
    godzinę siedzieć w gabinecie pani dyrektor pod jej bacznym okiem. No już
    chyba tamto pierwsze jest lepsze, niż być na 'cenzurowanym'
    O tym, że lekcje religii - tu już o szkole mowa, choć i przedszkole też
    podlega tym samym zasadom - miały być na początku zajęć, albo na końcu...
    Otóż nie ma takiej możliwości bo... [...]
    I tym sposobem dzieci mają godzinę w plecy.
    To jest zespół szkolno-przedszkolny.
    I tak wygląda 'świeckie' państwo na kresach południowo-wschodnich.

    > Mam po prostu wrazenie, ze za jedno i drugie w sposob propagandowy
    > odpowiadaja te same osoby.

    No właśnie...
    Tylko, nie ma mechanizmów nadzoru nad tymi osobami, bo... podskoczysz
    takiej dyrektorce-dewotce...?
    Ja bym podskoczył... Gdyby moje dzieci nie były na nią skazane na
    najbliższe kilka lat.
    A do szkoły do wsi obok nie mam ochoty, ani za bardzo możliwości ich wozić.

    Naprawdę... układ, który został wytworzony sprzyja rozwojowi fanatyzmu,
    a to z kolei rodzi pożywkę dla postaw antyklerykalnych... i to jest dla
    mnie zrozumiałe, bo jak wszędzie, gdzie tylko się da widać klechę
    kropiącego i poświęcającego wszystko, to co...? Nie jest to narzucanie
    rytuałów religijnych?
    Jak dla mnie jest.

    Ale... Bardzo NTG się zrobiło. :-)

    pozdr
    Robert G.

  • 28. Data: 2011-10-17 07:25:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie... po prostu jesteś szorstki w swoich wypowiedziach i nie da sie z
    > Tobą gadać jak z człowiekiem.

    Poza ad personami jestes manipulacyjny w swoich wypowiedziach.

    A nie mowilem?

    BTW usenet to nie grupa wsparcia majaca za zadanie bombardowanie miloscia,
    sprobuj u hare hare

  • 29. Data: 2011-10-17 07:25:38
    Od: Kasarian Brill <g...@g...com>

    On 16 Paź, 16:14, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Kto, kogo pyta?

    > Na razie Twoje posty sa nieporozumieniem, ale po malutku przekonujesz mnie,

    Witam. Znajduję tu pewną słuszność, odnośnie dostepności religii. Ona
    stała się raczej biznesem, to jak rozłożenie straganu z Coca Colą przy
    straganie z Pepsi i teraz wygra ten, który ma lepszą reklamę. Z
    religiami stało się podobnie, co wyglada z boku, jak wyścig szczurów;
    jedni przychodzą Ci do domów, drudzy biegają w prześcieradłach po
    ulicy, inni budują piękne, lub surowe budowne na przekazanie woli
    swojego Boga. Uważam, że należy to traktować jak wybór Coli, czy
    Pepsi: przechodząc obok stanowisk prawo dopuszcza wolnośc słowa i
    zagadują Cię pepsiarze i colarze i albo wybierzesz jeden z nich, albo
    powiesz, że wolisz wodę, bo wybór należy do nas, odkąd stajesz się
    samodzielną jednostką prawnie odpowiadającą za siebie sam decydujesz,
    czy chcesz iść z nurtem, czy wolisz mysleć o wszystkim sam i
    zdecydujesz iść pod prąd, możesz założyć i uwierzyć cygance, która
    wywróży Ci datę śmierci: http://smierc.org, lub ustalić sobie, że
    zrobisz to dzisiaj o 15:30 na sznurowadle w bibliotecznym kiblu. Wybór
    jest zawsze Twój, nie zawsze jesteś świadomy, że go masz. A pytanie
    odnośnie religii? Jak z Colą. Każdy może je zadawać, ale nie każdy
    musi na nie odpowiadać :)
    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2011-10-17 07:42:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > antyindokrtynację, bo w przedszkolu religia, a dzieci 'inne' bawią się na
    > tej samej sali i wszystkiemu się przysłuchują - to wbrew prawu.

    Znaczy wysylasz dzieci na religie a w domu przeprowadzasz antyreligijna
    indoktrynacje i podpierasz sie rzekomym "będą miały prze...ane"?

    Moje miasto graniczy z Piekarami wiec jestem stad. Nie spotykam sie z "będą
    miały prze...ane", za to da sie zauwazyc zaprzysieglych skrajnych ateistow
    (tych z logika idioty)* chcacych jedank pozaliczac te wszystkie swiete
    imprezy jako ich znajomi - komunie, sluby koscielne, chrzty. Bo ich znajomi
    tez zaliczaja. No ale chcac zaliczac, niestety dzieciaki musza na religie
    zasuwac i to jest w 99% przyczyna uczeszczania (ateistow) i rownoleglej
    antyreligijnej indoktrynacji.

    > Tylko, nie ma mechanizmów nadzoru nad tymi osobami, bo... podskoczysz
    > takiej dyrektorce-dewotce...?

    A mozesz podac numer szkoly? Mam znajomych w Piekarach, moze cos sie z nia
    da zrobic?

    *nie nie twierdze, ze sam ateizm jest idiotyczny