    From: "Wesoly" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: kuchnia w piwnicy???
    Date: Sun, 21 Feb 2010 10:02:50 +0100

    Witam grupe.
    Jestem na etapie projektowania restauracji. Nie mam mozliwosci duzej
    powierzchni zabudowy i zastanawiam sie nad umieszczeniem kuchni z
    magazynami, chlodniami itp w piwnicy (z oknami, piwnica wychodzi ok 1m nad
    ziemie).
    Czy myslicie, ze takie rozwiazanie jest rozsadne? Jakie sa minusy takiej
    opcji? Jak rozwiazac ewentualny przeplyw dan gotowych, naczyn czystych,
    brudnych pomiedzy kuchnia a rozdzielnia kelnerska na poziomie 0 (domyslam
    sie ze winda, dwie windy ale czy jest inne rozwiazanie).
    A moze lepiej umiescic w piwnicy toalety dla gosci, ktore planowane sa na
    pozionie 0? Jednak tu chcialbym uniknac schodow dla gosci (zeby bylo im
    wygodnie) oraz przepompowni z wc (mam zle doswiadczenia).
    Dziekuje wszystkim za wywody.