  • Data: 2010-10-06 09:39:59
    Temat: obłożenie grzejników styropianem ? można tak ?
    Od: arti <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W tym roku już nie chcę spuszczać wody z centralnego. Dom jest ocieplony
    styropianem 12 cm. Ale poddasze jeszcze nie jest ocieplone. Będę starał
    się w tym roku ocieplić poddasze, ale nie wiem do końca, w którym
    miesiącu zimy ocieplę poddasze. Wiem, że jak będę palił ( piec na
    eko-groszek) to przy nieocieplonym poddaszu będę miał duże straty
    ciepła. Grzejniki na poddaszu będą szybko się wychładzać. Czy na tym
    etapie mogę ocieplić same grzejniki, np. obłożyć je szczelnie
    styropianem, żeby zużycie węgla było mniejsze ? Głównym moim celem jest
    nie dopuszczenie do zamarznięcia wody w instalacji.