  • 21. Data: 2011-10-07 06:59:04
    Temat: Re: opłacalnosc sorarów - kolejna odslona
    Od: robertr <e...@o...pl>

    On 7 Paź, 07:47, "Budy " <b...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "robertr" <e...@o...pl> napisa w wiadomo ci

    > a to glosuj na PO, oni s tak umoczeni w ubeckie kontakty ze bedzie rusek
    > bedzie wiedzial jak nacisn .

    Czyli według ciebie to Ruskie naciskają na PO aby ten gaz tak szybko
    zacząć eksploatować ?
    Wygląda też że Ruskie naciskają na PIS, PSL, SLD i Palikota - oni
    wszystkie chcą łupków !
    pozdr

  • 22. Data: 2011-10-07 07:15:10
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Widzę że KNP Korwina jest ci po drodze.
    Mnie też.

    Marek

  • 23. Data: 2011-10-07 07:18:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Paź, 08:30, "Budy " <b...@g...pl> wrote:

    > Zrobi em program (still under constriction)www.lotniczefotki.pl/sym1.jpg
    > kt ry na ogrzewanie mi liczy 9126kWh na CO ale na CWU 6142kWh, te musze
    > uj . Nie uwzgledni em adnych zysk w od okien i u ytkownik w, bo nie wiem
    > ile ustawic. To by pewnie zmieni o wynik, ale wole miec wyniki bardzej
    > pesymistyczne.

    Ale czym liczyles OZC domu ? Oblicz normalnym Audytorem OZC z Sankomu.
    Tylko on poda Ci wlasciwe wyniki, cala reszta to zabawki ktorych
    obliczen bym sie bal uzyc do liczenia swojej chaty :)

    Ja tymczasem popelnilem rozdzielacz dolnego zrodla PC:

    http://szyna.civ.pl/rozdzielaczPC/8.jpg
    http://szyna.civ.pl/rozdzielaczPC/9.jpg

    :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 24. Data: 2011-10-07 07:19:56
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "robertr" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Czyli według ciebie to Ruskie naciskają na PO aby ten gaz tak szybko
    >zacząć eksploatować ?

    czy ty wierzysz w opowiesci tuseka? Przeciez jest juz prawie regułą ze jesli
    on cos obiecuje to tego nie zrobi. Rzad tuska podpisal umowe gazową z rosją
    na 30!!!!!!! lat, rząd tuseka koncesje na gaz łupkowy własciwie porozdawał,
    różnym firmom i sam sie zdziwił ze nagle mają je ruscy. Norwedzy maja ze
    swojego gazu 80% wartosci, my mamy mieć15%. Mówie ci, głosuj na po, to tych
    łupków nigdy nie zobaczymy... Jak nas ruscy tak nie zablokują, to opłaca
    naszych lub unijnych ekoterrorystów...

    b.

  • 25. Data: 2011-10-07 07:26:22
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "Budyn" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Same solary zrobię, samoróbki nie maja państwowych narzutów :-) \

    masz jakies materialy, manuale do tego?

    --
    pozdr Z.

  • 26. Data: 2011-10-07 07:34:12
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    >Ale czym liczyles OZC domu ?

    excelem, dla takiej prostej stodoły jak moja myśle ze jest wystarczająco
    dokładny.

    >Oblicz normalnym Audytorem OZC z Sankomu.

    znaczy sie którym z tego?
    http://www.sankom.pl/wersje-bezplatne

    >Ja tymczasem popelnilem rozdzielacz dolnego zrodla PC:
    >http://szyna.civ.pl/rozdzielaczPC/8.jpg

    tyle obwodów? no własciwie wszystko jedno, u znajomka jak robiem to mial
    tylko 2 po chyba 250m.

    b.

  • 27. Data: 2011-10-07 07:37:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Paź, 09:34, "Budy " <b...@g...pl> wrote:

    > znaczy sie kt rym z tego?http://www.sankom.pl/wersje-bezplatne

    Tak. Bierz z PURMO - ja go tez mam to w razie czego bedziesz mogl mi
    podeslac do sprawdzenia plik ;)

    > tyle obwod w? no w asciwie wszystko jedno, u znajomka jak robiem to mial
    > tylko 2 po chyba 250m.

    Krotsze obwody = mniejsze opory = mniejsze zuzycie pradu
    A takze
    Krotsze obwody = ciensza rura = lepszy odbior ciepla z gruntu :-)

    Mam piec petli po 100mb.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 28. Data: 2011-10-07 08:36:08
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Budyń napisał:
    > Mówie ci, głosuj na po, to tych
    > łupków nigdy nie zobaczymy...

    Głosuj na pis, to będziesz płacił dziesięcinę na kk i w promieniu 100 m
    od każdego obiektu sakralnego będziesz miał obowiązek przemieszczać się
    na kolanach w pozycji pół zgiętej klepiąc półgłosem formułę pacierza...

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 29. Data: 2011-10-07 08:47:40
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Paź, 10:36, Robert G <r...@p...onet.pl> wrote:
    > U ytkownik Budy napisa :

    > G osuj na pis, to b dziesz p aci dziesi cin na kk i w promieniu 100 m
    > od ka dego obiektu sakralnego b dziesz mia obowi zek przemieszcza si
    > na kolanach w pozycji p zgi tej klepi c p g osem formu pacierza...

    Panowie, to grupa o budowaniu a nie o zlodziejstwie - zmiencie temat
    please!! ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 30. Data: 2011-10-07 08:50:16
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Głosuj na pis,

    z braku alternatywy tak własnie zrobie

    > to będziesz płacił dziesięcinę na kk i w promieniu 100 m od każdego
    > obiektu sakralnego będziesz miał obowiązek przemieszczać się na kolanach w
    > pozycji pół zgiętej klepiąc półgłosem formułę pacierza...

    jako katolik czuję sie nieco niezręcznie czytając tą uwagę.... To oczywiste
    bzdury, trudno nawet o czyms takim dyskutowac.
    Ale wyborczą czytasz, nie? :)

    b.