  • 71. Data: 2009-03-20 17:24:53
    Temat: Re: piec
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    news:gpvcou$301p$1@news2.ipartners.pl...

    > Taki akumulator nadawałby się praktycznie tylko do ładowania prądem w II
    > taryfie. W domku jednorodzinnym nie można mieć kotła wysokotemperaturowego
    > (powyżej 95 stopni czynnika), więc do tego akumulatora ołowiowego
    > potrzebna jeszcze będzie kotłownia podlegająca UDT.

    No to nic z tego. :-)

    Pozdro.. TK

  • 72. Data: 2009-03-23 08:26:44
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    brzydal "gargamel" <s...@d...eu> ostatnim rzutem świadomości
    nabazgrolił:

    > człoweku o czym tyraz pitolsz? jakie tablice? nie słyszałeś pąpkch
    > obiegowych?

    przeczytaj cały wątek - jest szansa że zrozumiesz o czym dyskusja
    "pąpki obiegowe" kojarzą mi się z czymś zupełnie innym niż centralne
    ogrzewanie

    > gdy taką załączysz to temp. na wejściu i wyjściu nie różni się więcej niż
    > 1stopiń:O)

    no i mamy na tablicy pierwszą prawie prawidłową odpowiedź,
    "dziekuje dziecko. bardzo dobrze. trzy plus"

    > o mieszaczach też nie słyszałeś?

    o pewnie że słyszałem! przykładowo, jesteś jednym z NICH
    z całym szacunkiem....

    >albo przynajmniej o pąpce sterowanej temperaturą w pomieszczeniu?

    znowu "pąpki"...
    ale ogólnie, to jest super pomysł... powinieneś to opatentować
    a ja opatentuje jeszcze takie dinksy co same zmniejszają moc grzewczą
    jak sie ciepło robi w pomieszczeniu! ok?

    > każdy wie o co chodzi, tylko że to się nie opłaca, zwykła woda jest
    > bardziej konkurencyjna i tyle,
    > sprawdźiłeś może ile kosztuje 1m^3 parafiny?:O)

    dobra! jutre wyśle info dla tych zgłupiałych kapitalistów
    bazujących na pseudo odkryciach chorych naukowców i
    wyłuszcze im jasno, że "nam" sie to nie podoba bo to się NIE OPŁACA !!!
    zgoda?!

  • 73. Data: 2009-03-23 16:39:24
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "qlphon" napisał:
    > "pąpki obiegowe" kojarzą mi się z czymś zupełnie innym niż centralne
    > ogrzewanie

    i doszlismy do sedna sprawy, nawet nie chcę wiedzieć z czym ci się kojażą,
    ale nie zmnienia to faktu że większosć włąśnie w tym celu jest
    produkowana:O)

    > dobra! jutre wyśle info dla tych zgłupiałych kapitalistów
    > bazujących na pseudo odkryciach chorych naukowców i
    > wyłuszcze im jasno, że "nam" sie to nie podoba bo to się NIE OPŁACA !!!
    > zgoda?!

    skoro tobie się opłąca to ja ci wzbraniać nie będę, naiwnych u nas nigdy nie
    brakowało:O)