eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniereklamacja w castoramiereklamacja w castoramie
  • Data: 2009-05-25 23:26:57
    Temat: reklamacja w castoramie
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Zakupiliśmy jakiś czas temu płytki z ceramiki paradyż. Przy zakupie
    prosiliśmy wyraźnie sprzedawce, żeby na pewno dał nam z jednej partii te
    same płytki na paragonie oczywiście jest jeden rodzaj płytek.

    Ekipa położyła płytki po wymyciu okazało się, że jest spora różnica w
    odcieniach :(

    Można reklamować czy nie? Pierwszą reklamacje nam odrzucili z uwagi na to że
    to błąd ekipy (producent umywa ręce) . Z drugiej jednak strony, czy oni tak
    po prostu mają że każdemu wydają płytki jak leci w różnych odcieniach?
    Zaznaczam, że tu nie chodzi o jakieś chinskie płytki (płaciliśmy za to dość
    drogo). Podkreślam, że kupiliśmy płytki prosząc o to aby były w tym samym
    odcieniu, sprzedali nam różne.

    Nie wiem czy ktoś miał podobny problem ale polecam na przyszłość żeby każdy
    przed zakupem płytek w casto oglądał starannie każdą z osobna. Idę jutro do
    UOK rozmawiać na temat tej reklamacji. Na moją grzeczną prośbę którą
    złożyłem kierownikowi castoramy, żeby po prostu porozmawiali z pracownikami,
    że dobór płytek pod względem partii jest ważny, zostałem potraktowany jak
    jakiś okropny intruz ("moi pracownicy doskonale wiedzą jak wydawać
    płytki") - gdyby nie to chamstwo ze strony kierownika działu płytek, pewnie
    bym odpuścił, ale w tej sytuacji zobaczymy co powie UOK.

    pozdrawiam

    M.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1