  • 11. Data: 2012-03-29 11:56:59
    Temat: Re: skur.... oszusty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.03.2012 11:48, Marek pisze:

    > Potwierdzam. Zazwyczaj materialy dojezdzaja bezposrednio z fabryki.

    Może po prostu normy spełnia, ale ledwo i jest gorszy od porządnych?

  • 12. Data: 2012-03-29 12:13:44
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Słuchajcie kupiłem styro EPS 100 na podłogę.
    > Tzn. kupiłem JAKO EPS 100. (...)

    A nie możesz po prostu go zwrócić sprzedawcy i kupić inny?

  • 13. Data: 2012-03-29 16:00:28
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-03-29 11:56, Andrzej Lawa pisze:

    > Może po prostu normy spełnia, ale ledwo i jest gorszy od porządnych?
    jak można ledwo spełniać normy?

    albo normy spełnia i jest ok można montować
    albo norm nie spełnia i nie można montować

    jedwo spełnianie norm to tylko w polsce moze być ;/

    michal

  • 14. Data: 2012-03-29 18:43:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.03.2012 16:00, Usrobo pisze:

    > jak można ledwo spełniać normy?
    >
    > albo normy spełnia i jest ok można montować
    > albo norm nie spełnia i nie można montować

    Może przeczytaj, co napisałem, hmm?

  • 15. Data: 2012-03-29 19:23:16
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-03-29 18:43, Andrzej Lawa pisze:

    > Może przeczytaj, co napisałem, hmm?

    czytam .. czytam..

    norma powinna uwzględniać "ledwie"

    także może kłaść bez problemu ;)

    michal

  • 16. Data: 2012-03-30 10:25:30
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:jl1cko$hj8$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A nie możesz po prostu go zwrócić sprzedawcy i kupić inny?

    No o tym myślałem, ale skoro już porozkładany po podłodze i po nich chodzę,
    a do tego miejscami docinany na wymiar to juz raczej lipa.
    ----------------
    Sprawdzałem, producent ma aktualne papierki certyfikaty badań i wyniki są
    dobre,
    towar spełnia normy i parametry EPS 100.
    Więc albo jest coś w tym "ledwo spełnianiu norm", że niektóre są dużo
    mocniejsze z rezerwą jakości
    a inne ledwo , ale jednak spełniają, albo firma wylewkarska się myli - tu
    raczej wątpię.
    W kazdym razie certyfikat jest, zastanawia mnie tylko czy to aby nie jest
    deklaracja producenta że jest ok czy jak?
    Poza tym ITB brak udział we wstępnym badaniu - co to znaczy?

    http://www.izoterm.kepno.pl/eps-100-038-dachpodloga

    Rafał

  • 17. Data: 2012-03-30 10:28:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 marca 2012, 10:25:30 UTC+2 użytkownik Kacper USUNTO napisał:

    > http://www.izoterm.kepno.pl/eps-100-038-dachpodloga

    A wazyłes ten styro jak Adam radził?

  • 18. Data: 2012-03-30 10:36:25
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    > No o tym myślałem, ale skoro już porozkładany po podłodze i po nich
    > chodzę,
    > a do tego miejscami docinany na wymiar to juz raczej lipa.

    No faktycznie, nie ma szans.

> [...]
    > deklaracja producenta że jest ok czy jak?
    > Poza tym ITB brak udział we wstępnym badaniu - co to znaczy?

    Może zadzwoń do producenta.

    Kup paczkę innego producenta i porównaj twardość.

    Jednak firmie wylewkarskiej bym ślepo nie wierzył... Ekipy budują 30 lat
    domy i ciągle powtarzają te same błędy, tak więc fachowcy mogą się mylić.
    Może zapytaj jakiegoś innego wylewkarza co sądzi o jakości tego styropianu.

  • 19. Data: 2012-03-30 11:18:56
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > albo firma wylewkarska się myli - tu raczej wątpię.

    a pół litra stawiałeś przed robotą, czy po... :-)
    u mnie przyjechali 5 rano i godzinę snuli się po budowie, marudzili,
    narzekali też na źle ułożony styropian... potem największy (najodważniejszy)
    bąkał coś: może by tak gospodarz po butelkę jakąś podjechał... jak
    opierdoliłem, to się od razu wzięli za robotę i styro już nie
    przeszkadzał...
    może ci twoi chcą zawyżyć stawkę, za ciężkie warunki pracy, na "niedobrym"
    styropianie... bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że producent podkłada się
    wystawiając atesty i certyfikaty do niespełniającego norm produktu, to się
    mu po prostu nie opłaca...

    pozdrawiam
    s_13

  • 20. Data: 2012-03-30 11:27:33
    Od: hk <b...@m...pl>

    W dniu 2012-03-28 09:09, Kacper pisze:
    > Słuchajcie kupiłem styro EPS 100 na podłogę.
    > Tzn. kupiłem JAKO EPS 100.

    Ja kupiłem drogi jak cholercia Swisspor (bo miał być szybko, a był...
    jak zwykle) i on ma polskie nalepki EPS100 a na folii "świajcarskiej"
    napisane "FASSADENSTYRO" I też twarddy jest hmm... średnio... Pewnie u
    nas na podłogę idzie to co na zachodzie na ścianę :( Dobrze że nie
    chciałem "normowej" osiemdziesiątki