  • 21. Data: 2012-03-30 12:38:52
    Temat: Re: skur.... oszusty
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>

    > Może zadzwoń do producenta.
    >
    > Kup paczkę innego producenta i porównaj twardość.
    >
    > Jednak firmie wylewkarskiej bym ślepo nie wierzył... Ekipy budują 30 lat
    > domy i ciągle powtarzają te same błędy, tak więc fachowcy mogą się mylić.
    > Może zapytaj jakiegoś innego wylewkarza co sądzi o jakości tego
    > styropianu.

    To fakt, przy okazji na jakimś składzie bud. pomacam sobie inne EPS100,
    albo nawet wezmę sztukę swoją i porównam.

    A co do flaszki..... fachman przyjechał na obejrzenie ile czego i jak to
    wygląda,
    na razie z nikim nie gadałem że to oni będą u mnie robić więc na flaszkę
    przyjdzie pora :-)
    tak więc chyba że do wyceny robocizny ponarzekał żeby łatwiej kwoty
    przepchnąć.

    Rafał

  • 22. Data: 2012-03-30 14:00:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 marca 2012, 12:38:52 UTC+2 użytkownik Kacper USUNTO napisał:

    > tak więc chyba że do wyceny robocizny ponarzekał żeby łatwiej kwoty
    > przepchnąć.

    Jakbys mu zlecił rozłożenie tego styro(pewniez 500zł by krzyknał za te pare godzin
    roboty;) a najlepiej robocizna+ materiał(czyli styro on kupuje) to by sie okazało że
    to najlepszy styro i nic lepszego nie trzeba. A tak bęsdzie krytykował styro, jego
    rozłożenie itp. Tak to w budowlance jest ze wszyscy kolejni krytykuja robote
    poprzedników.

  • 23. Data: 2012-04-03 09:46:56
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>

    n-forums@vbwr8...
    napisał:

> [...]

    krytykował styro, jego rozłożenie itp. Tak to w budowlance jest ze wszyscy

    Jeszcze nie miałem okazji ale na pewno sprawdzę organoleptycznie ten i jakiś
    inny na skłądzie.
    Natomiast ważenie? Jakaś delikatna waga, a jakie wyniki ma mieć?

    Rafał

  • 24. Data: 2012-04-03 09:58:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 kwietnia 2012, 09:46:56 UTC+2 użytkownik Kacper USUNTO napisał:
> [...]

    Adam wyżej napisał Tobie

  • 25. Data: 2012-04-03 21:21:56
    Od: "a.no" <a...@g...com>

    > Ja kupiłem drogi jak cholercia Swisspor (bo miał być szybko, a był...
    > jak zwykle) i on ma polskie nalepki EPS100 a na folii "świajcarskiej"
    > napisane "FASSADENSTYRO" I też twarddy jest hmm... średnio... Pewnie u
    > nas na podłogę idzie to co na zachodzie na ścianę :( Dobrze że nie
    > chciałem "normowej" osiemdziesiątki

    ja zamowielem tez swisspore eps100 w duzej lubelskiej hurtowni, a w magazynie okazalo
    sie ze to jakis dach podloga cs80 (10% odksztalcenia przy 80kpa).
    Co gorsze sprzedawcy byli przekonani ze kazdy dach podloga to eps100, dlugo ich
    musialem wyprowadzac z bledu.
    EPS 100 z tego co sie zorientowalem jest dostepny tylko w 1 lubelskiej hurtowni, w
    innych nie chca nawet sprowadzac (ilosci mniejszej niz kilkadziesiat m3)
    pozdr., Artur

  • 26. Data: 2012-04-04 12:03:51
    Od: szary <n...@x...pl>

    a.no wrote:

    > [ciach]
    > magazynie okazalo sie ze to jakis dach podloga cs80 (10% odksztalcenia
    > przy 80kpa).
    > Artur
    Dodam.
    Tak z tym odkształceniem to dobrze samemu poczytać bo CS80 to w sumie tylko
    metka, np.:
    http://www.muratorplus.pl/technika/konstrukcje/wlasc
    iwosci-materialow-
    budowlanych-izolacje-styropian_59039.html

  • 27. Data: 2012-04-04 13:07:38
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>

> [...]
    > EPS 100 z tego co sie zorientowalem jest dostepny tylko w 1 lubelskiej
    > hurtowni, w innych nie chca nawet sprowadzac (ilosci mniejszej niz

    ------------------------------

    Ale ja brałem EPS 100 a że ma napis dach/podłoga to ma.
    Zresztą ten model:
    http://www.izoterm.kepno.pl/eps-100-038-dachpodloga

    i ma zarówno "dach/podłoga" jak i "EPS 100"

    Rafał

  • 28. Data: 2012-04-05 18:21:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 kwietnia 2012, 09:46:56 UTC+2 użytkownik Kacper USUNTO napisał:

    > Natomiast ważenie? Jakaś delikatna waga, a jakie wyniki ma mieć?

    Normalna waga lazienkowa. Paczka styro to z reguly 0,3m3 czyli powinna wazyc ok 6kg.
    pozdr.

    --
    Adam