  • 31. Data: 2009-08-04 10:09:32
    Temat: Re: studnia na działce rekreacyjnej
    Od: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl>

    Adam Adamaszek <c...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > "Z naukowych pr=F3b wyja=B6nienia prac nad radiestezj=B1 podj=B1=B3 si=EA
    w=
    > Polsce
    > zesp=F3=B3 naukowc=F3w z Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu pod
    > kierunkiem prof. Szyd=B3owskiego oraz dr. Kiszkowskiego. Prowadzone
    > przez kilka lat badania w =BFaden spos=F3b nie potwierdzi=B3y by
    > "radiestezja" mia=B3a cokolwiek wsp=F3lnego z nauk=B1, za=B6 wyniki tych
    ba=
    > da=F1
    > zosta=B3y opublikowane w ksi=B1=BFeczce "P. Kiszkowski, Co warto

    ludzie dzielą się na tych co powtarzają innych słowa i przyjmują je za
    pewnik oraz na tych którzy słowa innych sprawdzają nim przyjmą je za pewnik

    a teraz do tematu po pierwsze nazywaj sobie to co jest pod ziemią i płynie w
    tym woda jak chcesz jedno jest pewne są pod ziemią cieki wodne nazywane
    przez jednych żyłami przez innych ciekami, te cieki to nic innego jak rzeki
    wypełnione gruntem przepuszczalnym, kolejne to są to nic innego jak kable
    podziemne którymi ładunki mogą przemieszczać się w ziemi ponieważ ładunki
    elektryczne przemieszczają się nimi to nic dziwnego że powstaje pole
    magnetyczne wokół nich tak jak pole magnetyczne wokół przewodnika w którym
    płynie prąd elektryczny, kiedyś jako różdźki używano świeżego drewna wierzby
    ponieważ jest ona mocno nawodniona a tym samym jest jednym z lepszych
    przewodników dziś można używać metalowych, miedzianych (przewodników) prętów
    któe dają taki sam efekt
    mnie nauczył znajomy szukać cieków wodnych za pomocą prętów zgiętych w
    kształt litery C i sprawdzałem tą metodę na starych studniach poniemieckich
    w których woda była zdatna do picia i działa idealnie
    ja nauczyłem tej metody moje rodzeństwo i rodziców i każdy z nich też
    rozumie na czym polega działanie podczas szukania cieków wodnych tak więc
    znajdowanie wody i tzw właściwości do znajdowania wody posiada każda istota
    na ziemi zbudowana z wody nawet "świnia" tylko nie każda istota rozumie
    zasady które powodują działanie urządzeń do wyszukiwania cieków i to jest
    żródło problemu

  • 32. Data: 2009-08-04 14:45:21
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Nie tylko wodę. Gdzieś kiedyś (dawno) czytałam o wprawnych w
    > różdżkarstwie poszukiwaczach różnych minerałów.
    > Czyli należy domniemywać, że przy posługiwaniu się tym instrumentem
    > zachodzi jakiś proces [ tu się rzucą na mnie sceptycy :) ] na
    > poziomie nadświadomym, który oficjalna nauka odrzuca.

    Ten poziom, ktorego bynajmniej nauka nie odrzuca to autosugestia. Jak
    jest to potezna sila latwo sie przekonac w przypadku efektu placebo.

    > Wspomniałam w jednym z poprzednich wpisów, że znam parę osób o
    > ścisłych umysłach, które posługują się wahadełkiem. Nie biorą żadnego
    > wynagrodzenia za te czynności. Wielu pomogli.

    Kazdy ma jakies dziwactwa. To, ze ktos na codzien jest szanowanym
    obywatelem a w nocy seryjnym morderca nie jest przeciez sytuacja
    niespotykana.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 33. Data: 2009-08-04 15:01:57
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 3 Sie, 22:54, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > No ale kreci, nic na to nie poradzisz. Niektorzy twierdza, ze to sila
    > coriolisa, no ale chyba za mala skala

    Nie prawda. Jak chcę to się kręci, a jak nie to nie...
    ;-)

    > i czemu nie zawsze w te sama strone?

    to tylko dowód potwierdzający napęd mięśniowy...
    ;-)

    No nie prawda, w/g oszołomów wykrywa prawie wszystko, włącznie z
    osobami poprzez kręcenie nad ich zdjęciem ...
    ;-)

    > Moim zdaniem swiadczy to o
    > naszej niewiedzy, nie czarach.

    A moim zdaniem o ludzkiej naiwności, która wydaje się być
    nieograniczona....
    ;-)

    > Wez, wez a moze sie zdziwisz. :-)

    Nie przez przypadek żadnemu radiestecie nie udało się potwierdzić
    swoich umiejętności w obiektywnym doświadczeniu. A wielu próbowało....
    zdobyć ten milion dolarów...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 34. Data: 2009-08-04 15:10:26
    Temat: Re: studnia na dzialce rekreacyjnej
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Maniek4 wrote:
    > Uzytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Obracajace sie druty w rekach nazywasza sutosugesia?? :-)
    > Sprobuj a sie przekonasz, co ja tam bede pisal i tak masz wlasny utrwalony
    > poglad. :-)

    Tragedia. Jak mozna byc tak glupim :)

  • 35. Data: 2009-08-04 15:14:06
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Adam Adamaszek wrote:

    > W okolicy mojego miejsca zamieszkania bez problemu znajdziesz wode na
    > glebokosci 4m, albo nawet plycej. Mozesz przedtem np. rzucic koscmi,
    > czy rozsypac fusy. Tylko czy to czegokolwiek dowodzi?
    >
    > Ot, gosc w przyblizeniu znal poziom wod gruntowych (poziom
    > hydrostatyczny) i byl w stanie podac glebokosc, na ktorej znajdziesz
    > wode. Czary jakies, nie?
    >
    > pozdr
    > AA

    Pewnie ma znajomosci wsrod lesnych krasnolodkow. To jedyne rozsadne
    wytlumaczenie

  • 36. Data: 2009-08-04 16:14:17
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tragedia. Jak mozna byc tak glupim :)

    Zeby pisac jednoznaczne teksty bez minimum wiedzy??
    Popisales sie juz, idz dalej czytac obowiazkowa lekture szkoly podstawowej.

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2009-08-04 16:18:39
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > żródło problemu

    Gdybys tak jeszcze wycinal niepotrzebne cytaty to bylo by juz calkiem git.

    Pozdro.. TK

  • 38. Data: 2009-08-04 16:29:20
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

    >Nie prawda. Jak chcę to się kręci, a jak nie to nie...
    >;-)

    Nie prawda. Kreci sie jak chce, sam probowalem. Mozna uzyc obraczki na
    nitce, tez dziala. Kazdy moze, nie ma o czym gadac tylko trzeba sprobowac.

    >to tylko dowód potwierdzający napęd mięśniowy...
    >;-)

    Albo teorie chaosu. :-)

    >No nie prawda, w/g oszołomów wykrywa prawie wszystko, włącznie z
    >osobami poprzez kręcenie nad ich zdjęciem ...

    Ja sie oszolomami nie zajmuje, wiem co widzialem i tyle.

    >A moim zdaniem o ludzkiej naiwności, która wydaje się być
    >nieograniczona....

    Kazdy wierzy w co chce. Nie tak dawno temu uczono o niepodzielnosci atomu, a
    dzis o kolorach wiekszosc pewnie slyszala.

    >Nie przez przypadek żadnemu radiestecie nie udało się potwierdzić
    >swoich umiejętności w obiektywnym doświadczeniu. A wielu próbowało....
    >zdobyć ten milion dolarów...

    A tego nie wiem. Sasiad dal mi druty ktore dzialaly, wahadlo tez mialem w
    rekach jakis czas temu. Na tym konczy sie moja przygoda z radiestezja. Dawno
    juz nauczylem sie nie przesadzac z gory wszystkiego.

    Pozdro.. TK

  • 39. Data: 2009-08-04 16:38:00
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A jak zbudować to cudowne urządzenie :))

    Wygladalo na proste. Zwykle miedziane druty srednicy 3-4mm wygiete w litere
    L. Krotszy koniec dlugosci ok. 10cm trzyma sie w rekach tak by druga dluzsza
    czesc tajemnego narzedzia byla rownolegla do ziemi. Nie wiem czy te
    proporcje sa istotne, mysle jesnak ze sa zupelnie nieistotne. Dobrze by miec
    gotowa studnie i poprobowac zblizanie sie do niej. Mi te druty przekrecaly
    sie w rekach.
    Dodam ze nie mam zdiagnozowanej zadnej choroby psychicznej, a ludzie od tych
    spraw skadinad sa mi bliscy i dobrze znani. :) Zreszta na schizofrenie
    jestem juz za stary.

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2009-08-04 16:44:07
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Mozna tez podrzucic czarnego kota i sprawdzic, w ktora strone ucieknie.
    > Jesli na zachod to nie warto w tym miejscu kopac, jak na wschod, kopac
    > nalezy jak najszybciej lopata wykonana z naturalnego drewna

    Ty pewnie nie wiesz co to busola i wierzysz tylko w GPS oczekujac
    jednoczesnie na wciaz przekladane Galileo. :-)
    Ech te nowoczesne metody nauczania, niby to umysly otwarte. :-)

    Pozdro.. TK