  • Data: 2014-04-30 09:50:27
    Temat: układanie deski tarasowej (kompozytowej) - poziomowanie
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    Jest sobie taras-balkon, na którym chcę ułożyć deskę (kompozytową, ale
    to najmniej istotne chyba).
    Wszystko wygląda prosto gdy taras ma podłoże idealnie proste:
    http://www.vtm-holding.pl/userfiles/images/taras%20m
    onta%C5%BC%202.JPG
    Ale u mnie taras ma podłoże w kształcie lekkiej wanny, co muszę jakoś
    skompensować (oraz wypoziomować, by był spadek na dobrą stronę). Czyli
    te listwy, do których przykręce deski - trzeba wypoziomować na czymś.
    Chodzi o odstęp od podłoża 0.5-3cm, więc nie aż tak:
    http://www.parkietwawa.pl/wp-content/gallery/taras-t
    winson/taras-deska-kompozytowa-twinson-45.jpg
    ;)
    Wylewka na całą powierzchnię odpada - za ciężka i za cienka w wielu
    miejscach. Cały taras ma nieckę zrobioną z żywicy epoksydowej z włóknem
    szklanym - tak jak baseny itp, by nie przeciekał piętro niżej, i to chcę
    utrzymać bez wiercenia/dziurawienia tej warstwy.

    Mógłbym docinać z drewna egzotycznego (takiego typowo tarasowego)
    podkładki o odpowiednich wysokościach, ale to kupa roboty (bo podłoga
    nierówna zupełnie), a powierzchnia spora (14m^2)
    Tak wpadło mi - a może by zastosować klej do kafelek, taki mrozoodporny
    zewnętrzny, i w placki z niego "wcisnąć" na odpowiednią wysokość te
    legary? Zły pomysł, dobry, czy może doradzicie coś innego?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173