  • 11. Data: 2011-08-15 21:39:03
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:4e4990f8$1@news.home.net.pl...

    > Magia. Ważne, że działa dokładnie jak chcę i kiedy chcę.

    Aaa, skoro tak...

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2011-08-15 21:40:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-08-15 23:39, Maniek4 wrote:
    > Aaa, skoro tak...

    No a jak? WM ma tak właśnie działać. Jak chcę i kiedy chcę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2011-08-15 21:49:16
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > No a jak? WM ma tak właśnie działać. Jak chcę i kiedy chcę.

    Do takiego dzialania nie potrzeba rekuperatora i w tym sek.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2011-08-15 21:51:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-08-15 22:35, Marcin Wajnert wrote:
    > noi wchodzimy z półkę cenową>7000 ;) a fundusze coraz mniejsze ....

    Ano znam ból.
    Właśnie zdecydowałem się na wod-kan-co w prandelli i tu też kasa niemała.
    Już wiem, że po wylewkach skończy mi się kasa :-/
    Na szczęcie na elewację mam.

  • 15. Data: 2011-08-15 21:51:57
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-08-15 23:49, Maniek4 wrote:
    > Do takiego dzialania nie potrzeba rekuperatora i w tym sek.

    Czyli?

  • 16. Data: 2011-08-15 21:53:52
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Czyli?

    Czyli dwa wentylatory i sterownik.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2011-08-15 21:55:49
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-08-15 23:53, Maniek4 wrote:
    > Czyli dwa wentylatory i sterownik.

    No... bo już myślałem, że masz na myśli otwieranie okien.

  • 18. Data: 2011-08-15 22:01:27
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > No... bo już myślałem, że masz na myśli otwieranie okien.

> [...]

    Dlaczego na wsi jest świeże powietrze, bo miejscowi okien nie otwierają. Masz
    coś przeciwko otwieraniu okien?

  • 19. Data: 2011-08-15 22:04:01
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-08-16 00:01, kogutek wrote:
    > Masz
    > coś przeciwko otwieraniu okien?

    Zależy w jakim celu i w jakim czasie.

  • 20. Data: 2011-08-15 22:05:12
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Można też założyć reku dla skutecznej wentylacji.

    > Ja właśnie z tego powodu.

    > --

    > Pozdr.

    > www.elipsa.info

    > Sprzedam poddasze w Szczecinie http://tinyurl.com/3kjff77
    Jak z powodu wentylacji to po ci rekuperator. On w założeniach ma odzyskiwać
    ciepło i zapewnić wentylację na minimalnym dopuszczalnym poziomie.